Overslaan naar content

P&O-medewerker

Op locatie
  • Wilp, Gelderland, Nederland
€ 2.821 - € 3.938 per maandManagement & stafManagement & staf

Functieomschrijving

Houd jij van afwisselend werk, kun je snel schakelen en ben jij de vraagbaak bij wie iedere medewerker terecht kan? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zijn op zoek naar een ervaren P&O-medewerker voor 24 uur per week. Je gaat werken in Wilp samen met je directe collega Nienke. Het team waarin je terecht komt, kan jou goed meenemen in alle facetten van ons werk, én is ook nog eens heel gezellig. Welkom bij de Personeelsservice van Zozijn!

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor 24 uur per week met standplaats Wilp en de mogelijkheid om thuis te werken. Je krijgt bovendien direct een contract voor onbepaalde tijd.
  • Niet onbelangrijk; een goed salaris. We kennen voor deze functie een inschaling in FWG 45. Deze schaal loopt van € 2.821 tot € 3.938 bruto o.b.v. 36 uur per week. 
  • We vergoeden reiskosten à € 0,16 per kilometer met een max. van 30 kilometer enkele reis. Zeer binnenkort gaat die vergoeding omhoog naar € 0,18 per kilometer met een max. van 50 kilometer enkele reis.
  • Wij stimuleren onze medewerkers om elke dag een stukje beter te worden. Vanuit ons eigen opleidingscentrum bieden we dan ook een groot aanbod aan opleidingen en trainingen aan. Daarnaast kun je bijvoorbeeld sporten met korting of een workshop volgen via ons vitaliteitsprogramma Zozijn Vitaal of Goodhabitz.
  • Tot slot, vakantiegeld van 8%, een eindejaarsuitkering van 8,33%, een fietsplan, een sportplan, een computerplan en alle andere voorwaarden uit de CAO Gehandicaptenzorg. Een goed pensioen maakt daar bijvoorbeeld onderdeel van uit.

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevante opleiding richting P&O/HR afgerond op minimaal mbo niveau 4 en minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Daarnaast heb je ervaring met het werken met een personeelsregistratiesysteem.
  • Je kunt procesmatig denken en werken, maar ook goed prioriteiten stellen en op piekmomenten houd je je hoofd koel.
  • Je bent klantgericht, zelfstandig, nauwkeuring en je weet van aanpakken. Je bent communicatief sterk en hebt een proactieve houding.
  • Je standplaats is Wilp, maar je bent ook bereid om voor afspraken af en toe naar Doetinchem, Zutphen of Raalte te reizen. Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden en je werkdagen zijn in overleg in te delen. Het zou wel fijn zijn als je op donderdag(ochtend) en vrijdag werkt.

Wat ga je doen? 

In je functie van P&O-medewerker heb je een gevarieerd takenpakket. Je voert zelfstandig de mutaties rondom in-, door- en uitstroom uit. Daarbij bewaak je de acties die hieruit voort komen. Je houdt het personeelsinformatiesysteem (Youforce/Beaufort) actueel en daarbij werk je nauw samen met de salarisadministratie. Je ondersteunt de werving- en selectieprocedures, je hebt arbeidsvoorwaardengesprekken met nieuwe medewerkers en stelt vervolgens de arbeidsovereenkomsten op. Leidinggevenden en medewerkers kunnen bij jou terecht voor allerlei P&O gerelateerde vragen. Je levert managementinformatie aan en je verricht overige voorkomende P&O-werkzaamheden. 


De komende tijd gaan we onze administratieve processen verder digitaliseren en optimaliseren. Je vindt het leuk om hieraan een bijdrage te leveren en te kijken waar processen efficiënter ingericht kunnen worden. Je zoekt verbinding met andere teams, zoals functioneel beheer en het primaire proces om elkaar te versterken, zodat het personeelsproces verder geoptimaliseerd kan worden. We werken in een dynamische, soms snel veranderende omgeving en daar maak jij graag onderdeel van uit. Je vindt het leuk om hierover mee te denken.

Wie zijn wij?

Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

De stafdienst Mens- & Organisatieontwikkeling (M&O) bij Zozijn ontwikkelt zich richting een toekomstbestendige afdeling. Een afdeling waar strategische thema's hoog op de agenda staan. Thema's zoals werkgeluk, arbeidsmarkt, vitaliteit & veerkracht, sociale innovatie en personeels-planning. Zodat Zozijn ook in de toekomst zorg en ondersteuning kan bieden aan haar cliënten.


Je wordt onderdeel van de Personeelsservice van Zozijn. Je directe collega is Nienke Nieboer. Daarnaast zijn er nog vier andere collega's in het team die je graag ontmoeten, namelijk Annemarie Koole, Henriette Konings, Gerda Dijkstra en Jolanda Sierat. Ook Anouk Lenderink, leidinggevende van het team, ontmoet je graag. Samen vormen jullie de Personeelsservice van Zozijn. Zowel jij, als Nienke hebben een focus op de regio Oost-Veluwe. Je werkt daarom voornamelijk vanuit ons kantoor in Wilp. Daar werk je nauw samen met P&O-adviseurs en managers. Ook zul jij voor de stafdienst Zorg, Advies & Behandeling het eerst aanspreekpunt zijn. 

Vereisten

De sollicitatieprocedure

Heb je interesse in deze functie als P&O-medewerker bij Zozijn met standplaats Wilp? Klik dan op de knop “Solliciteer". Anouk neemt vervolgens contact met je op. Daarna voeren we een gesprek met je en kijken we of deze rol bij je past. Het is bovendien belangrijk dat je goed in het team past, dus ook met collega's maak je kennis. Een referentie- en diplomacheck maken onderdeel uit van de procedure. Een VOG zul je bij aanname moeten aanvragen.


Voor deze vacature hebben we geen sluitingsdatum. Dit betekent dat we de vacature sluiten zodra er een passende kandidaat gevonden is. 


Tot slot, mag je voor eventuele vragen altijd mailen naar kristel.vanpetersen@zozijn.nl. We zien elkaar, Henriette, Jolanda, Anouk, Gerda, Nienke en Annemarie

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

We zien elkaar!

Zie jij jezelf wel bij Zozijn werken, maar heb je nog niet de juiste vacature gevonden? We denken graag met je mee!